Weryfikacja wniosków PFR
03.12.2020 r.
Informujemy, że w Bankowości Internetowej została udostępniona Klientom możliwość spełnienia obowiązku wynikającego z umowy o subwencję PFR, polegającego na dostarczeniu do Banku dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy (więcej szczegółów).
Aktualna lista kanałów, którymi można złożyć dokumenty
- W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
- za pośrednictwem bankowości elektronicznej wchodząc na dedykowany Wniosek Tarcza Antykryzysowa – Umocowanie beneficjenta,
- W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi:
- osobiście w placówce Banku,
- przesłać pocztą na adres:
Pieniński Bank Spółdzielczy
34-450 Krościenko nad Dunajcem
ul. Rynek 12
Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r.