LOGOWANIE
eCorpoNet
POZNAJ SZCZEGÓŁY →
OFERTA DLA CIEBIE OFERTA DLA TWOJEJ FIRMY

Rachunek internetowy eCorpoNet

eCorpoNet - to system bankowości internetowej dla Firm pozwalający wygodnie i bezpiecznie korzystać ze swojego rachunku przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. System umożliwia swobodne dysponowanie środkami zgromadzonymi w Banku.

Jedynym koniecznym warunkiem jest posiadanie dostępu do Internetu. Nie wychodząc z domu można zrealizować zaplanowane zlecenia, a dodatkowym atutem jest niski koszt dostępu do operacji bankowych i duża oszczędność własnego czasu. Dostęp do konta zabezpieczony jest procedurami uwierzytelniania, natomiast wszelkie operacje związane z transmisją danych są szyfrowane.

eCorpoNet to:

  • dostęp do swojego konta przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu,
  • wygoda i oszczędność czasu,
  • niskie opłaty za przelewy,
  • swoboda dysponowania pieniędzmi bez stania w kolejkach,
  • bezpieczeństwo dokonywania operacji bankowych,
  • w ramach systemu Klient ma możliwość uzyskiwania następujących informacji o rachunku,
  • aktualnych informacji o saldzie i obrotach,
  • informacji o wysokości wolnych środków,
  • listy operacji wykonywanych przez użytkownika,
  • historii salda rachunku za wybrany okres,
  • informacji o lokatach własnych,
  • informacji o zaciągniętych kredytach,
  • możliwość realizacji przekazów dewizowych,
  • doładowania telefonów komórkowych,
  • możliwość ustalenia limitów jednorazowych operacji dziennych i miesięcznych, zarówno dla użytkownika, jak i dla każdego rachunku,
  • możliwość zakładania atrakcyjnych lokat internetowych.

W systemie istnieje możliwość zdefiniowania identyfikatorów dla kilku użytkowników i ustalenie dla każdego z nich zakresu dozwolonych operacji.

  • przelewów (w złotych i walutach),
  • przelewów do ZUS, US, itp.,
  • tworzenie przelewów z odroczonym terminem płatności,
  • tworzenia definicji (szablonów) przelewów,
  • realizacja zleceń stałych,
  • przeglądania i drukowania szczegółów płatności,
  • przeglądania stanów i obrotów na rachunkach bankowych (bieżącym, kredytowym lub terminowym),
  • przeglądania aktualnej tabeli kursów walut (własnych Banku i NBP),
  • przeglądania blokad środków na rachunku z tytułu transakcji kartami płatniczymi,
  • wstrzymania lub usunięcia przelewu (przed rozpoczęciem realizacji przez Bank),
  • zmiany hasła głównego.

OSOBIŚCIE
W PLACÓWCE

Zapraszamy do naszych nowych placówek!

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

Szukaj placówki



KONTAKT
TELEFONICZNY

Skontaktuj się z naszym konsultantem

Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerem:

18 26 230 17
(opłata według cennika operatora)

Kontakt możliwy jest również pod faxem
18 26 233 47
od poniedziałku do piątku
w godz. 8.00 do 16.00


KONTAKT
PRZEZ WWW

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktu.


W przypadku kradzieży lub zagubienia karty dokonasz natychmiastowego jej zastrzeżenia w każdym oddziale
Banku lub telefonicznie pod numerem (86) 215 50 50

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
* Placówka    
* Temat    
* Imię i nazwisko  
* Wymagany co najmniej jeden numer telefonu    
Telefon komórkowy  
Telefon stacjonarny  
* Adres e-mail  
* Preferowana forma kontaktu  
  od poniedziałku do piątku
Zamów informacje / zgłoś uwagi lub sugestie  
Zamawiając kontakt z Doradcą poprzez wypełnienie Formularza Kontaktu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i promocyjnych.

 
©2013 Pieniński Bank Spółdzielczy realizacja: marketingstudio.pl