LOGOWANIE
eCorpoNet
POZNAJ SZCZEGÓŁY →
OFERTA DLA CIEBIE OFERTA DLA TWOJEJ FIRMY

KARTA MASTERCARD PAYPASS - zbliż się do wygody...

Międzynarodowa karta Mastercard Paypass, zapewniająca swobodny dostęp do środków w Polsce i na świecie oraz gwarantująca najwyższy możliwy poziom bezpieczeństwa transakcji internetowych 3D-Secure.
Jest wiele powodów, dla których warto mieć kartę Mastercard Paypass.

  • Transakcje zbliżeniowe PayPass - już nie musisz podawać karty sprzedawcy, wystarczy zbliżyć do czytnika i już. Płać szybko i bezpiecznie!
  • Stały dostęp do środków na rachunku
  • 0 zł za wydanie karty do konta osobistego w każdym pakiecie
  • Bezpłatne dokonywanie transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo - usługowych w kraju i za granicą oraz w Internecie.
  • Bezprowizyjne wypłaty gotówki, dzięki sieci ponad 4 700 darmowych bankomatów,
  • bieżący podgląd stanu środków na rachunku - możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę,
  • Usługa Cash Back czyli wypłata gotówki do 300 złotych w sklepach podczas płatności kartą,

Funkcjonalność zbliżeniowa* to wygodna, szybka i bezpieczna alternatywa dla gotówki. Płatności dokonujesz zbliżając kartę do czytnika oznaczonego logo i już gotowe - zakupy zapłacone. Koniec z wypuszczaniem karty z ręki przy płaceniu za zakupy oraz traceniem czasu na wystukiwanie kodu PIN przy codziennych zakupach. Karta MasterCard PayPass z funkcją zbliżeniową umożliwia szybkie i wygodne płatności w terminalach wyposażonych w symbol zbliżeniowości:

  • Przy płatnościach do 50 zł wystarczy zbliżyć kartę do terminala po pojawieniu się kwoty do zapłaty.
  • Płatności powyżej 50 zł, po zbliżeniu karty do terminala, będzie wymagane wprowadzenie kodu PIN.

*Co ważne: płatności zbliżeniowe to dodatkowa funkcjonalność, która może być zawieszona w dowolnym czasie.

W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:

  • telefonicznie w Infolinii Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 801 321 456),
  • telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
  • osobiście lub telefonicznie w placówkach Pienińskiego Banku Spółdzielczego.

W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Pienińskiego Banku Spółdzielczego.

Od momentu zastrzeżenia karty Pieniński Bank Spółdzielczy ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.


OSOBIŚCIE
W PLACÓWCE

Zapraszamy do naszych nowych placówek!

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

Szukaj placówki



KONTAKT
TELEFONICZNY

Skontaktuj się z naszym konsultantem

Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerem:

18 26 230 17
(opłata według cennika operatora)

Kontakt możliwy jest również pod faxem
18 26 233 47
od poniedziałku do piątku
w godz. 8.00 do 16.00


KONTAKT
PRZEZ WWW

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktu.


W przypadku kradzieży lub zagubienia karty dokonasz natychmiastowego jej zastrzeżenia w każdym oddziale
Banku lub telefonicznie pod numerem (86) 215 50 50

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
* Placówka    
* Temat    
* Imię i nazwisko  
* Wymagany co najmniej jeden numer telefonu    
Telefon komórkowy  
Telefon stacjonarny  
* Adres e-mail  
* Preferowana forma kontaktu  
  od poniedziałku do piątku
Zamów informacje / zgłoś uwagi lub sugestie  
Zamawiając kontakt z Doradcą poprzez wypełnienie Formularza Kontaktu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i promocyjnych.

 
©2013 Pieniński Bank Spółdzielczy realizacja: marketingstudio.pl