LOGOWANIE
eCorpoNet
POZNAJ SZCZEGÓŁY →
OFERTA DLA CIEBIE OFERTA DLA TWOJEJ FIRMY

Bankowość internetowa do ROR - eBankNet

eBankNet - to system bankowości internetowej zapewniający wygodny i bezpieczny dostęp do rachunku przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W ramach systemu Klient uzyskuje możliwość swobodnego dysponowania środkami zgromadzonymi w Banku.

  • Dostęp do swojego konta przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu,
  • Wygoda i oszczędność czasu,
  • Brak opłat za otwarcie, prowadzenie rachunku oraz przelewy,
  • Swoboda dysponowania pieniędzmi bez stania w kolejkach,
  • Bezpieczeństwo dokonywania operacji bankowych.

W ramach systemu Klient ma możliwość uzyskiwania następujących informacji o rachunku:

  • aktualnych informacji o saldzie i obrotach,
  • informacji o wysokości wolnych środków,
  • listy operacji wykonywanych przez użytkownika,
  • historii salda rachunku za wybrany okres,
  • informacji o lokatach własnych (na wniosek Klienta),
  • informacji o zaciągniętych kredytach (na wniosek Klienta).

W ramach systemu Klient ma możliwość wykonywania operacji dotyczących:

  • przelewów (w złotych i walutach),
  • tworzenie przelewów z odroczonym terminem płatności,
  • tworzenia definicji (szablonów) przelewów,
  • realizacja zleceń stałych,
  • przeglądania i drukowania szczegółów płatności,
  • przeglądania stanów i obrotów na rachunkach bankowych (bieżącym, kredytowym lub terminowym),
  • przeglądania aktualnej tabeli kursów walut (własnych Banku i NBP),
  • przeglądania blokad środków na rachunku z tytułu transakcji kartami płatniczymi,
  • wstrzymania lub usunięcia przelewu (przed rozpoczęciem realizacji przez Bank),
  • zmiany hasła głównego,
  • zamawiania i aktywacji list haseł jednorazowych.

Nowe usługi:

  • możliwość realizacji przekazów dewizowych,
  • doładowania telefonów komórkowych,
  • możliwość ustalenia limitów jednorazowych operacji dziennych i miesięcznych, zarówno dla użytkownika, jak i dla każdego rachunku,
  • możliwość zakładania lokat internetowych (3, 6 oraz 12 miesięcznych).

W systemie istnieje możliwość zdefiniowania identyfikatorów dla kilku użytkowników i ustalenie dla każdego z nich zakresu dozwolonych operacji.

  • zmiany hasła głównego,
  • zamawiania i aktywacji list haseł jednorazowych.

OSOBIŚCIE
W PLACÓWCE

Zapraszamy do naszych nowych placówek!

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

Szukaj placówki



KONTAKT
TELEFONICZNY

Skontaktuj się z naszym konsultantem

Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerem:

18 26 230 17
(opłata według cennika operatora)

Kontakt możliwy jest również pod faxem
18 26 233 47
od poniedziałku do piątku
w godz. 8.00 do 16.00


KONTAKT
PRZEZ WWW

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktu.


W przypadku kradzieży lub zagubienia karty dokonasz natychmiastowego jej zastrzeżenia w każdym oddziale
Banku lub telefonicznie pod numerem (86) 215 50 50

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
* Placówka    
* Temat    
* Imię i nazwisko  
* Wymagany co najmniej jeden numer telefonu    
Telefon komórkowy  
Telefon stacjonarny  
* Adres e-mail  
* Preferowana forma kontaktu  
  od poniedziałku do piątku
Zamów informacje / zgłoś uwagi lub sugestie  
Zamawiając kontakt z Doradcą poprzez wypełnienie Formularza Kontaktu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i promocyjnych.

 
©2013 Pieniński Bank Spółdzielczy realizacja: marketingstudio.pl